CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

čtvrtek 16. října 2008

16.10.2008

Je podvečer, vlastně už asi večer. Sedím tu na židli, pročítám si mou novou knihu Helmut Newton. Přemýšlím, jak je ta kniha krátká a jaké ten blázen fotil obrázky. A taky přemýšlím o tom jak jsem na suchu, kolik mě ještě čeká trápení a kdy přestane pršet, jak musím zítra v pět vstávat a jak dnešní filosofie byla úplnej chaos, což mě mrzí nejvíc. Za to kognitivní psychologie byla moc dobrá.

Dnes jsem objevil tohle:

"Moc dlouho se nerozhlížíme. Jdeme prostě dál. Otevíráme nové dveře a zkoušíme nové věci, protože jsme zvědaví a zvědavost nám ukazuje nové cesty." Walt Disney

Moc se mi to líbí. Hezké motto. Popřemýšlejte. A já taky, co je dobře a co je špatně.

Pro dnešek dosti.

1 komentářů:

Arisha řekl(a)...

:)co je dobře a špatně. Bůh ví.