CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

pondělí 31. prosince 2007

Poslední co bych k tomu řekl

(...) je silvestr, už 6 dní o tobě nevím. Je to jak si to chtěla. Končím. Už o mě neuslyšíš, ne ode mě. Vím, že se sem chodíš dívat. Jestli ne tak ti gratuluju. S ním zase budeš tak jako tak, měl sem to ve snu. A ty přeci nelžou. Zítra je nový rok, začnu bez tebe, všech vzpomínek na tebe se chci zbavit. Přes ty všechny zlé už hezké nemají žádnou cenu. Lásky k tobě nelituju, všeho ostatního k tobě ano.
Ten nápis je pořád na chodíku. Je mi z něj zle. Nikdy tě nepochopím.

1 komentářů:

Anonymní řekl(a)...

Chodim sem, ty to vis... Je to jedina moznost, jak ti ted byt aspon trochu nablizku... Vis, ze si tu lamu prsty, abych nepsala a dala tomu uz konecne cas. Vcera jsme spolu mluvili. Byl to neuveritelnej pocit te slyset(po tak dlouhy dobe pro me)... Byla jsem smutna, bylo mi do place, to ano... Ale nadruhou stranu me tvuj hlas udelal nachvili stastnou! Kdyz jsi mi rekl zlato, zatmelo se mi pred ocima...