CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

úterý 5. února 2008

(deník #2/5) - prodloužené vydání



7 komentářů:

Anonymní řekl(a)...

krasny... jsi sikula! Ale myslela jsem, ze jsi ty bryle ztratil v hk ;))

Alan řekl(a)...

jak sem je mohl ztratit v hk??

Anonymní řekl(a)...

Beautiful

Anonymní řekl(a)...

mno jeste ze ty bryle nejsou ztraceny me se totiz straasne libiskuji :o))) sou uplnee nejwiiic...

Anonymní řekl(a)...

Hmm pěkné, ale ta poslední fotka mi tam moc nesedí, ale to je Tvoje věc!:o)
K HP7: bacha na to, aby Ti někdo neřekl ten konec v opilosti..jako mě:-( (teda pokud jsi to už nedočetl:))

To Assassinka: Vzhledem i k Tvým předchozím příspěvkům-máš někdy i svůj názor nebo jsi z Alana prostě tak "posraná"?:-D

Anonymní řekl(a)...

boze ted sem se asi zacerwenala fakt je to na me tak widet ze jsem z neho hotowa ? asi zacnu chodit na kurzy owladani swych citu protoze se do dnesniho citowe chudeho sweta ponekud nehodim ze ? mno asi se nad sebou wazne zamyslim... a btw orange: mam spoustu swych nazoru ale ty by si nikdy nepochopila protoze moje moralni a eticke postaweni je tak wysoko ze ty ani nemuzes wedet co to je... preji ti hezky den i ty zbylee :o)

Anonymní řekl(a)...

"Morální a etické postavení"? tomuhle slovnímu spojení opravdu nerozumím, můžeš mi ho teda vysvětlit?:-D