CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

pondělí 24. března 2008

Něco málo pro ...

Byl jsem požádán abych sem více psal. Poslední dobou jsem nepsal vůbec. Asi ze strachu. Událo se toho od ledna velmi mnoho.Spousty nových lidí jsem poznal,dost starých lidí jsem zavrhl. Dost věcí jsem vypil a snědl. Moc fotek jsem vyfotil. Objevil svou múzu, pár lidí políbil. Mockrát jsem přišel domů až brzy k ránu. Je jaro, sice sněží, ale ve vzduchu je už cítit. Musím zajet do Prahy, za ní a i jen tak. Ano pojedu za tebou kamkoli

1 komentářů:

Anonymní řekl(a)...

byla jsem pozadana sem napsat komentar..tak tady je par radku..objevit svou muzu je ta nejkrasnejsi vec co te muze potkat, delas pak veci s vetsim elanem a radosti. I ja mam pocit, ze jsem objevila svou muzu..mela bych navstivit Trutnov, podivat se po meste, neco nafotit..a sejit se s tebou...chybis mi...Tvoje Muza