CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

sobota 19. dubna 2008

Zápisky z půli dubna

Kavárna, káva. Teď odešla Sára, dala mi pusu, včera hádka. Zadek no, dyť je to normální. Tahala jsi mě jen za slova, to nemám rád,už to nedělej. Přinesl jsem si knihu, Alberto Moravia - Nuda. Je moc dobrá a není moje. Půjčil mi ji George, musím mu ji vrátit. Mám ji už od září, musím ji dočíst, ale prý má dvě. Je o malíři co nemá inspiraci protože se prostě nudí, pak ale potkal múzu (třeba Doriana Graye).
Dnes je velmi slunný den, ale tepla moc nepobral. Odpoledne bude snad lépe. Moc jsem se nabalil a nemám ani kapírovej papesník.
Chytá mě zase hluché období, nic se neděje. Fotky nějaký mám, ale tak nějak zase čekám a nevím vlastně na co. Pořád. Tohle mám už od dětství. Vždycky to tak nějak odezní, až se zase něco stane a to se vždy odvíjí od fotek.
V x-factoru Kamilka, minule málem vypadla, je hezká, tancovala mi na plese. Je i miloučká. I Pajka byla. Ta sem nechodí, takže si to ani nepřečte. Byl jsem s ní tenkrát to jaro, jaro ve čtvrťáku před maturitou. Pokazil jsem to. Snad mi odpustila. Ty řasy a oči. Ne, nebudu se vyznávat.
Ta slabost pro Vás, ta je hrozná. Jsem posedlý vaší krásou. Vašema očima, řasama a pusama. Čím to tak všechno je? Jste krásné, svým způsobem všechny jste. Díky za Vás, díky.
Potkal jsem ve městě Mazlika. Málem jsem nepoznal, moc nekoukám, já bídák. Bídnej. Rád jsem ho viděl, ale jen chvilku, spěchal na vlak. Snad jindy. Možná na Bikehallu.
Musím pro noviny. Nic nevím a chci vědět. Bude tam něco? Musí, ne? Na Óčku Victoria, no pěkná, opravdu. Ale nebylo to tady už? Hm?
Zas budem šťastní, tak prosím zhasni svět. Asi ano. Tak ale zhasni. Jinak se nic nestane. Zhasla, ukopl jsem si palec.
Ale je přeci jaro, všechno se směje. Budu se smát taky.

1 komentářů:

Anonymní řekl(a)...

co dodat..dojemné MUZA