CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

čtvrtek 15. května 2008

13.5.2008

Park a PhotoArt. Posléze i Mladá Fronta, jak za mnou v trafice řekl jeden pán, MF Dnes. Všude tu poletují děti. Pan Jahoda si přišel vyfotit park. Teda myslím, že je to on. Na něj mi to, ale moc nesedí. Obchází tady jako když má hlad. Tady žádný kanály nejsou, pane fotograf. Jo, je to Jahoda. A ani si mě nevyfotil, jak tady sedím, bosý pod stromem a zapisuji si myšlenky.

Řeknu Vám, tenhle víkend byl náročný. Eva mi málem přivodila infarkt, Bike Hall skoro taky. Stovky fotek, nový lidi. Na jedno oko ještě šilhám a hlas mi pořád dobře neslouží. Už ho mám skoro jako Eva.

Přišel jsem na to, že moc chytrý děti hra na schovávanou moc nebaví. Schovají se tak dobře, že je nikdo pak nenajde a musí se ukázat samy. Docela nic moc, ne? Geniové to nikdy neměli lehký.

0 komentářů: