CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

pondělí 28. července 2008

Pondělí - ráno

Myslím, že sem toho moc psát nebudu. Věcí se stalo dost, nemám ted moc čas sem něco dávat. Pořád jen fotím, mám na to teď čas. Takže vlastně čas nemám. Eva je pryč. Už tedy asi doma, ale z mýho života zmizela celkem bez protestů. Nebyla schopná mi ani napsat SMS , že byly na mistrovství třetí. Chápu, prostě se k sobě nehodíme. Říkal jsem, že se to ještě ukáže jak je to s tou láskou.
Svůj počítač mám v opravně, zlomenej prst stále bolí. Byl jsem už konečně plavat, opálen nejsem stále. Byl jsem fotit v polsku. Těším se na open air. A Velu odjíždí v září. Radek je v USA, Ondru jsem neviděl dlouho. Ale brzo zase uvidím. Jsem sám a tak je to asi správné. No ne? Nemůžu přeci něčí bejt, já jsem já!:o)) Jen žertuju. Někdo si mě vemte. No, tak kdo?
V KOSTCE MOJE DNY SOUČASNÉ

6 komentářů:

Anonymní řekl(a)...

hah :) Máme tu dobře stavěného mladíka. Je hodnej, milej, hravej a hledá stejně hodnou paničku. No koukněte na ty upřímný očička. Chcete ho?

Nemůžeš bejt něčí.. Buď radši svůj a sám sebe. Je to lepší, fakt.

Alan řekl(a)...

chci milovat a bejt milovanej, to je celý !:o) a očička mám sakra upřímný!:o)

Anonymní řekl(a)...

Po delší době jsem zavítala k tobě na stránky a tenhle komentář mě zaujal nejvíc...chci milovat a bejt taky milovaná...chjo...proč to je všechno tak složitý...Káťa

Anonymní řekl(a)...

Zlati, víš že já bych si tě vzala hnedka...

Veruš

Anonymní řekl(a)...

však neboj dlouho sám nebudeš .. kdyžtak koupíme kočičku ;) .. jinak děkuju že jsi sem něco písnul ...
sára

Anonymní řekl(a)...

Být milovanej a být něčí je ale sakra rozdíl..
Ale co už.. Milovanej určitě jsi. A hlavně jsi i na roztrhání. Bez pochyb.