CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

neděle 17. srpna 2008

Z toulavé neděle


11 komentářů:

Anonymní řekl(a)...

Ta první a ty barvy a Ty!

Snad mi někdy taky postojíš modelem..

Anonymní řekl(a)...

btw mám "nový" Flexaret. Fotí úžasný fotky a s patinou. :)
Hrozně mě to teď pohltilo. Tomu říkám kouzlo fotografie. Takže 20D odsunut na druhou kolej jako foto-zápisník.. :)

Anonymní řekl(a)...

Nevím kam ti mám psát, nejsi online.Flexareta je masakr, o tom žádná.A model, jestli ti postojím,ale jistěže,pokud máš pocit,že budu plnohodnotný model, tak rád, přecejenom, už sem si na to krapet i zvykl...!:o)

Anonymní řekl(a)...

Krásný :o))

Veruš

Anonymní řekl(a)...

Krásný :o))

Veruš

Anonymní řekl(a)...

Krásný :o))

Veruš

Anonymní řekl(a)...

Nemám slov.Krásný fotky a fešák na nich;)

Sann

Anonymní řekl(a)...

Jujky.Úplně se tady čerwenám.

Anonymní řekl(a)...

Ahojky,
ty brýle na fotkách ti vážně mocinky sluší,moc se mi v nich líbíš.Tedy i bez nich,jsi prostě k nakousnutí.pusu lucinka:-*

Anonymní řekl(a)...

http://www.youtube.com/watch?v=0UQPc4kUiak

začínám mít ráda úterky ;)

Duha...

Anonymní řekl(a)...

A výlet na Vsetín? >:o too nééé že?! :-P
Nuggetka