CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

úterý 22. ledna 2008

(deník #22) - speciální vydání





za throw se omlouvám, byl sem rozrušenej

6 komentářů:

Anonymní řekl(a)...

Tu m´manque! Avec amour pour toujours ...

Alan řekl(a)...

hezké, leč velmi bezvýznamné, víš, že tou řečí nemluvím, zkus to jinak příjště

Anonymní řekl(a)...

Jak dlouho jsme se nevideli? Dneska je to myslim tyden a ty ses to posledni na co myslim kdyz usinam a to prvni co mi prijde na mysl kdyz vstavam.To radsi ani nebudu mluvit o tom nasem snu, kterej se nam bude zdat uz asi do konce zivota...Ja vim, ze je to na me.Vim to...ale taky oba vime ten zbytek.To vsechno kolem co se proste neda vymazat a zapomenout.Bylo nadherny zase citit vsechny ty pocity znova, ale oba sme predem vedeli jak to dopadne.Nikdy bych nerekla, ze se knihovna stane mym oblibenym mistem...to ty taky ne :) Ja vim, znas me, ale kupodivu stalo se :)Neprojdu kolem aniz bych se usmala a vzpomnela si na to vsechno co bylo.
Mrzi me, jak to ted vsechno konci, ale...vsak ty vis. Co bych se tady rozepisovala...vis vsechno a to co jsem nestacila rict si mi stejne videl na ocich.
Mrzi me to.
Miluju te...

Anonymní řekl(a)...

chjoo kdyby jenom ta knihovna...myslim na tebe kudy jdu a kdekoli sem...myslis ze to prejde hmm? :/

Anonymní řekl(a)...

Nic mi neni do wasich emoci mam swe wlastni ,ale je mi smutno za was... nedela mi to moc dobre....


World is tearful paradise...

btw. nadherne fotky a welice zajimawy text ikdyz psany w rozruseni ma swe kouzlo ktere si zachytil dokonale...

Anonymní řekl(a)...

Krásné vydání:o))