CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

neděle 30. března 2008

Poznámkový blok z konce března

Pár vzpomínek, nějaký města,nějaká hudba. Zase se to vrací,pár hodin v Hradci a zase ta hudba. Stejně nepochopím, je mi to vlastně líto čím dál tím víc. Modlím se jen za zítřejší hezký počasí a pár modelů v sekáči. Přichází jaro, život se mi rozjasňuje. Přijde praha, teda já do ní a snad za ní. Škola, snad nějaká bude, ať se ten život někam konečně ubírá, takhle stojím jen na místě a to mi vadí. Na lásku snad ani nemyslím, ta je v budoucnu. Snad v praze, tam nebo tam, kdo ví. Ona nebo ona? Hlavně když to někam povede. Hlavně když bude inspirativní, složitá, chytrá, krásná a nápaditá.

2 komentářů:

Anonymní řekl(a)...

Tak hoodně štěstí Aláánkuu....Ať najdeš tu láásku,či jestli už ona našla tebe :-)

Nuggetka

Anonymní řekl(a)...

Dnesek se nesl v duchu prekvapeni, slz, tvych pih, rukou, tve vune... Mela jsem pocit, ze mi vyskoci srdce. Opravdu, dralo se mi z hrudniku... Itsi