CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

středa 21. května 2008

20.5.2008

Noviny na netu. Nějak mě chytl nezájem. Čtu trochu o festivalech. Abych věděl co jsem všechno už prošvihl. Na ajsku Pajka. Vždycky mě rozseká. Prý stále …, no ano. Je to už dávno. Tenkrát mi sněhovou kuličkou rozbila foťák a já skoro půl roku neudělal fotku, byl jsem nějak smutnej. A prej si se mnou nemůže psát. Ona má teď šílenýho žárlivce. Kdežto moje Evička, ta je flegmatická jak hroch. Ale krásná.

O čem psát? O čajovně? To ne. Tam mají jen čaj, pro mě vždy jasmínovej radši. Pro ostatní jsou tam polštáře a otupující ticho. A pár dalších věcí, který už se sem vůbec nevejdou.

Posledních pár dní není moc hezky venku. Žabky mi smutně leží v chodbě a kraťasy jsou taky teď dost na nic. Ne že by mě počasí nějak ovlivňovalo náladu, ale co si budeme povídat, je to na hovno takhle prostě.

V čajovně. Packa stříbrné opice. Prý je vzácný a trhá se jen v dubnu. Fuj, takhle jsem si vždycky představoval chuť bolehlavu. Všichni víme kdo ho tenkrát musel vypít, že? Je to opravdu hodně hořký. V. to chutná, nechápu.

Později toho dne:

cenzurováno

Simpsnovi. Umm, podivný díl na dnešní den. Ta vůně. Dnešní den je to samá vůně. Mám doma novou kolekci parfémů. Musím je roztřídit. Na sobě jich mám za dnešek až moc. Snad až moc. Člověk nikdy neví.

Už zase slyším zpěv ptáků.

0 komentářů: