CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

čtvrtek 22. května 2008

21.5.2008

Dopoledne. Pár topinek s marmeládou a káva. V telce Simpsnovi, na notesu idnes.cz. SMS žádná, nikdo mi prostě nepíše. Evička přijede už dnes, nebude na mě mít vůbec čas. Jsem chudák, co?

Venku je sakra hnusně. Zítra už prý nebude (a bylo). O víkendu fotky, spousty fotek, tedy snad. Herečka jedna.

Co dnes dělat? Rozdýchávat včerejšek? By šlo. Ne, spíš se budu učit. Ach ty filmy. Včerejšek. Vůně, déšť, MHD, SMS. Proč jsem musel tolik zmoknout? Pršelo tak, že jsem měl až rty vlhký a napuchlý.

To silný kafe co jsem si udělal mi zase rozbouchalo srdce. A motá se mi hlava.

Jedna kazeta se Simpsnama skončila, pouštím další. No ano, VHS ještě existuje. Není to krásný?

Brouzdám po netu. Koukám na galerie přátel a lidí. Dostal jsem se na galerii bývalé přítelkyně. Má nového přítele. Snad se ano nemusím vyjadřovat. No děs hele. Omluva.

Na www.fotoroman.cz hezká reportáž z Thajska, doporučuji. Na www.lukasdvorak.net ve PhotoTestu nové fotky. Zvlášť Katarina je hustá. Jukni.

Mám další dvoje focení. Paráda. Holky jedny neposlušný.

Kung-fu mlátička Zakázané království. Kouzelný, jak oni létají vzduchem. Ty pohyby. Neskutečně neskutečný. Blbost velkého kalibru. Co by o tom asi napsala Mirka Spáčilová? Té by se to asi líbilo.

1 komentářů:

Anonymní řekl(a)...

Není nic lepšího než bejt zmoklá a cítit to až na kůži,cítit každou vůni a mít napuchlý a vlhký rty z pořádnýho deště ;)

Duha...