CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

pondělí 26. května 2008

23.5.2008

Zase velmi brzo k ránu. Nemůžu spát. Ani včera jsem nespal. Za minutku mám film Across The Universe, tak se těším, pustím a u toho snad usnu. Pak bude i Darjeeling Limited, na to se taky moc těším. Sic jsem to už viděl v kině, ale masakr to byl. Pouštím Across a loučím se, hned jak začne formálně nový den, zase něco připíšu. Dobrou noc

Ne, u toho se nedá usnout. Miluju Beatles, u každý pitomý písničky mám kusí kůži. Pane bože. Come to gether, Let it be. Začalo to Girl, neusnu, už nikdy nechci spát.

4am, stále nespím. Zpívám si Dear Prudence. Ty šedesátky musely dát člověku docela zabrat si myslím.

Láska je dávná, láska je mladá. Láska je vše, láska jsi ty. Je to tu, láska mě pronásleduje. Nedává mi spát. Nech mě, nech mě jít spát. A třeba o tobě snít.

Chtěl bych umět kreslit. A i fotit a psát. Chtěl bych vlastně umět cokoli, ale konečně pořádně.

Pomalu svítá. Zvláštní. Co to se mnou je? Už dva dny jsem nespal. Obloha mění barvy. Z černé na modrou, z modré na šedou a ze šedé na bleděmodrou. Jahodová pole navždy. Nic můj svět nezmění.

Jai guru deva om

5am, pomalu ale jistě už je prostě ráno.

Vše co potřebuješ je láska. Láska je vše co potřebuješ. Další film u kterého mi upadla slza.

Pouštím Darjeeling, snad mě to uklidní, uvidíme. Kupodivu stále nespím. Je to zvláštní. Takhle se cítím strašně sám. Všichni ještě spí, jen naše pesa ne, přišla za mnou se podívat, jako to dělá vždycky takhle k ránu. Taky toho moc nenaspí, kráska jedna černá. Takže nejsem sám, mám tu psa. A někde v Pilníkově je ještě Evi. Ta bude za chvíli vstávat asi. Je šest ráno. Už budou pohádky.

Později, už za dne formálního:

Přes noc jsem se prokousal skrz spousty filmů. Teď si pouštím Útěk do divočiny. Na slova Mirky Spáčilový jsem nedal. Je skvělý. Jsem unešen.

Nafotil jsem v noci pár fotek, kouknu na to a nacpu sem něco. Stále Útěk. Má to 2 a půl hodiny. Jenom dobře. Jako tlustá kniha, příběh hned tak neskončí.

Otevřená pusa. Jenom zírám. Neuvěřitelnej film. Sean Penn se teda vytáhnul, opravdu. Ten kluk tam prostě umřel v tom „kouzelným autobuse“. Určitě se na tenhle film podívejte.

0 komentářů: