CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

pondělí 26. května 2008

25.5.2008

Nakonec z té nespavosti byly dny tři. Protože v pátek pod Máj, šel jsem jen kvůli Evi. Nebýt tam ona, silně bych se nudil. Pak šla tancovat a to už jsem se nudil moc. A začal jsem i usínat. Vlastně jsem pak prospal celou sobotu.

Přes den se nic nestalo. Šel jsem s Pájou na procházku. Mluvili jsme a mluvili, já o Evi ona o Petrovi.

Nesnáším lhostejnost, ignoraci a netečnost. Ach jo.

Teď je zase pozdě. Skoro jedna. Oddávám se filmu 8 ½ od Felliniho. A zřejmě budu muset pustit něco jiného nebo zase neusnu. Je to strašnej obrazovej masakr.

Sjíždím jí to líbko jako malej blbeček, dost s tím. Jsem už velkej, ne? 8 ½ jsem vypnul, dám si na to nějakej klídeček. Pustím raději nový díly Simpsnů, nemůžu si dovolit zase nespat. Zítra Evi, tak se těším a budu doufat, že já jsem ten šampion.

Sakra bavilo by vás někoho tohle pořád přepisovat do počítače? Už mě napadlo, že vám to sem budu fotit, ale pak mě napadlo, že to uvidíte jak píšu, jako jak doopravdy píšu. To by se mi mohlo vymstít. Takže stále přepisuji, to jsem tím chtěl říct. Ale zase bych sem vám mohl něco nakreslit. Kecám, já neumím kreslit. Jako se pandy v zajetí nepářej. Blbost.

Od své přítelkyně mám na ruce šílenou modřinu. Prostě mě mlátí. Kdybych za každou ránu od ní dostal raději polibek, už jsem dávno s infekcí na kožním. Život si halt tak nějak nemůžeme vybrat no.

Zase odjede na soustředění a moje tělo dosáhne regenerace. Ale co duše, mm?

Dobrou noc

1 komentářů:

Anonymní řekl(a)...

Asi je ten systém na mě složitý, tak budu anonym. Únava a celkové vyčerpání donutilo mé tělo, hlavu i mysl vypnout a spát. Mysl možná ne, snad se mi o tom všem i zdává. Jsem malý zoufalec.. Kdybych Tě tak poslechla dokázala říct, ..že se z něj nepose*u.. :o) souška jedna zubatá.. To jsem já.